Moderskeppet»Bibliotek Kundservice guider Enkla guider till sådant du kan göra själv. Plus svar på vanliga frågor från medlemmar. kontakt@moderskeppet.se 036-19 00 90 vardagar klockan 13-15 Vanliga frågor om medlemskap Moderskeppets medlemskap Hur avbryter jag mitt medlemskap? Hur förnyar jag mitt medlemskap? Ångra medlemskap Hur uppdaterar jag mina uppgifter och byter lösenord? Vad ingår i ett medlemskap på Moderskeppet? Vad behöver jag kunna? Mitt medlemskap är inaktivt Medlemsbrev Kan vårt företag dela på ett medlemskap? Medlemskap för skolor Medlemskap för företag Vanliga frågor om betalning och kortbetalning Byta betalkort Mitt köp med betalkort går inte igenom Faktura istället för kortbetalning Varför måste jag spara mina kortuppgifter? Kvitto Moms Swish Klarna Vanliga frågor om fakturor från Billogram E-faktura Faktura till annan mailadress Betalningspåminnelse på min betalda faktura Betalningspåminnelse på min faktura Var är min faktura? Faktura från Billogram Övriga frågor Studieintyg och diplom GDPR